Izdvojeno
Infolinks
Google
Om
Nema zapisa.
Technorati
Google oglasi
Blog
srijeda, prosinac 4, 2013


Zaboravite skupe multivitaminske tablete kojima pokušavate popraviti vaše zdravlje. Izvor bogatih sastojaka za vaš organizam bi mogao biti u jednoj zdjelici orašastog voća.

Nova istraživanja su pokazala da ljudi koji redovno jedu kikiriki, brazilske oraščiće i pistacije, ili pak neko drugo oraščasto voće, žive duže od onih koji to ne čine, čak i kad se uzmu u obzir svi ostali faktori.

Stručnjaci preporučuju da sedmično nekoliko puta grickate orašasto voće, jer će to znatno poboljšati vaše zdravlje.

Ovi plodovi prirode sadrže cink, željezo, magnezij, što pomaže u zaštiti od raka prostate i sprečavaju gubitak pamćenja. Također, puni su i viramina E i B te omega-3 masne kiseline. Orašasti plodovi jesu masni, ali to su dobre masnoće koje koriste vašem tijelu, prenosi Daily Mail.

Pogotovo u zimskim danima kada sjedite ispred TV-a umjesto nezdravih grickalica i slatkiša možete grickati bademe, lješnjake, kikiriki, pistacije...

ljepotaizdravlje @ 16:05 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare

Možete potrošiti gomilu novca na preparate, ali zdrava i lijepa kosa je više stvar toga šta unosite kroz usta u svoj organizam, nego toga čime mažete i perete kosu.

"Loša prehrana može uzrokovati stanjivanje i gubitak kose, kao i suhoću te višak sebuma", kaže stručnjak Ricardo Vila Nova.

Stres i loša prehrana mogu biti uzročnici lošeg kvaliteta vaše kose, kojoj će nakon tog kriznog perioda trebati četiri godine da se oporavi.

Ukoliko se vaša kosa lomi, jedite crveno meso, savjetuju stručnjaci. Tanka, beživotna kosa je prvi znak da vašem organizmu nedostaje željezo. Ukoliko ste naglo počeli dobijati sijede vlasi, jedite više čokolade.

Ukoliko želite imati mekšu kosu morate se pobrinuti da unosite više omega-3 masnih kiselina. I konačno, avokado i orasi pospješuju sjaj kose.

ljepotaizdravlje @ 16:02 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, kolovoz 26, 2013


Čaša soka od narandže dnevno dovoljna je da vaša koža izgleda zdravo i sjajno. Osim toga, zaštitit će vas od prehlade, a C vitamin će poboljšati vaš imunološki sistem.

Dakle, konzumiranje soka od narandže znatno smanjuje šanse za razvoj prehlade ili gripe. Medicinska istraživanja su pokazala da sok od narandže snižava holesterol i krvni pritisak.

Međutim, veoma je važno da ne miješate šećer i sok od narandže, a i ne morate popiti litre soka kako biste imali koristi od toga. U soku ima poprilično mnogo kalorija, tako da se ne preporučuje u velikim količinama. Ukoliko pijete konzervirani sok od narandže, onda provjerite njegov sadržaj i količinu šećera.

Osobe koje imaju stomačnih problema trebaju znati da se radi o kiselom soku i da može doći do iritacije želuca. Prevelike količine također mogu dovesti do oštećenja zuba.

izvor: Klix

ljepotaizdravlje @ 18:19 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Index.hr
Nema zapisa.